Закінчився навчальний рік і розпочалося довгождане літо. Літо – час ігор, розваг, свободи у виборі занять, зняття накопиченої за рік напруги, поповнення витрачених сил, відновлення здоров’я. Це період вільного спілкування дітей. У літа багато звичайних епітетів: дзвінке, веселе, дружне, трудове, цікаве.
Робота Добровеличківського ЦДЮТ в таборах була спланована з турботою про цікавий і незабутній дитячий відпочинок та дозвілля. Керівники гуртків Центру дитячої та юнацької творчості Добровеличківки традиційно проводять для школярів, які перебувають в оздоровчих таборах з денним перебуванням цікаві творчі заняття, змістовні ігри, які створюють сприятливі умови для знайомства дітей, розкривають творчі здібності, ініціативність та активність. Колектив Добровеличківського ЦДЮТ завітав до Дружелюбівської ЗШ I-III ст.,Липнязької ЗШ I-IIIст.№1, Липнязької ЗШ I-IIIст.№2 Тишківської ЗШ I-III №1,Добровеличківської ЗШ I-IIIст.№1 та в Добровеличківський НВК «ЗШ I-IIIст.№2 – гімназія».
Колектив Добровеличківського ЦДЮТ створив сприятливі умови для знайомства дітей: дружня атмосфера, веселий настрій. Школярам були запропоновані: інтелектуально – розважальний конкурс «Казка чарівниця», національно - патріотична гра – змагання «Україна», конкурс «Найрозумніший» творча майстерня «Виготовлення прикрас до одягу нетрадиційними методами» - ознайомили дітей з новими техніками виконання творчих робіт. «Чудеса тістопластики» ознайомили дітей з технологією ліплення сувенірів з солоного тіста.
Такі різнопланові заняття розвивали в дітей ерудованість, творчі здібності, логічне мислення, кмітливість, старанність; виховували любов до народної творчості, повагу до товаришів, почуття відповідальності. Керівники хореографічних гуртків провели майстер - клас розвиваючи рухові якості, гнучкість, силу, витривалість, координацію рухів, музичний слух та почуття ритму, підвищували хореографічну культуру дітей , та з задоволенням був проведений флеш - моб.
Педагоги позашкільного закладу протягом усього оздоровчого періоду були зацікавлені в успіху. І вони його досягли завдяки своїй енергії, наполегливості, любові до дітей, а також від уміння пробудити ініціативу і самостійність у дітей, організувати творчі колективні справи.
|