І. Підготовча частина.
- Керівник гуртка за 10 хв. до початку заняття провітрює приміщення, перевіряє наявність інструментів і матеріалів, перевіряє справність електрообладнання.
- Зустрічає гуртківців.
- Перевіряє готовність дітей до заняття, забезпечує їх необхідними приладами, інструментами та матеріалами. Організація робочих місць гуртківців. Інструктаж з техніки безпеки.
ІІ. Організація навчального процесу.
- На початку заняття керівник гуртка повинен перевірити кількість присутніх, призначити чергових.
- Чітко у доступній формі назвати тему та мету заняття.
- Виклад теоретичного матеріалу.
Бесіда, демонстрація зразків виробів. Зміст бесіди: які матеріали і скільки потрібно для виробу, яким розміточним, вимірювальним, монтажним та обробним інструментом необхідно користуватися при його виробленні; як контролювати свою діяльність. Коротка інструкція про те, як самостійно працювати за технологічною картою.
- Практична робота
Самостійна робота вихованців за технологічними картами з елементами програмування: конструювання виробу чи його вузлів, планування трудового процесу, організація робочого місця, проведення технологічних операцій, здійснення самоконтролю. Поточний інструктаж з метою виправлення помилок і закріплення правильних прийомів роботи.
Через кожні 45 хв. заняття є перерва на 10 хв.
ІІІ. Заключна частина заняття.
Аналіз та оцінка робіт. Підсумкова бесіда за 10 хв. до закінчення заняття. Підведення підсумків завершується оцінкою учнівських виробів. У тих випадках, коли робота не закінчена, додається загальна характеристика діяльності учнів, дається завдання додому.
Організовується прибирання робочих місць.
Керівник гуртка організовано виводить дітей з приміщення, вносить у план – конспект свої зауваження, пропозиції, спостереження.
|