1. Нехтування підготовчим планом проведення заняття керівником гуртка.
2. Не приділяється належна увага мотивації й інтересу вихованців до заняття гуртка.
3. Мета заняття не узгоджується в процесі обговорення з вихованцями, а задається керівником гуртка.
4. Не приділяється належна увага виділенню основного зі змісту нового теоретичного матеріалу.
5. Нераціонально використовується час заняття гуртка.
6. Невміння якісно побудувати заняття гуртка.
7. Зосередження уваги лише на активних вихованцях.
8. Неувага до відповідей вихованців, втручання у відповідь.
9. Гостра реакція на будь – які відхилення у поведінці вихованців на занятті гуртка.
10. «Загравання» з вихованцями, намагання сподобатися, невміння знайти правильний тон.
11. Невміння спрямувати навчання і виховання на колектив учнів.
12. Погрози, губі зауваження як основні засоби впливу на вихованців.
13. Невиразність мови.
14. Невміння поставити акцент у найголовнішому.
15. Монотонність розповіді.
16. Неврахування інтересу, захоплень вихованців, або повної їх відсутності.
17. Механічне запозичення передового педагогічного досвіду.
18. Намагання скопіювати побачене.
|