Свята та події |
---|
|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог файлів
Методичні рекомендації щодо організації роботи на занятті
| 26.05.2015, 09:53 |
Щоб підсумки по закінченні правильно організувати роботу на занятті:
- Поставте мету, визначте, що необхідно зробити.
- Поміркуйте, яким шляхом її краще досягти.
- Розподіліть роботу на частини.
- Складіть план виконання цієї справи.
- Порадьтеся з досвідченими колегами.
- Встановіть порядок виконання роботи на занятті.
- Підберіть собі помічників та виконавців.
- Розподіліть обов’язки.
- Поясніть, що необхідно зробити кожному.
- Узгодьте роботу між учасниками.
- Контролюйте хід роботи.
- Внесіть при необхідності колективи.
- Підбийте підсумки по закінченні заняття
- Проаналізуйте участь кожного.
Успіх роботи залежить від:
- Особистості організатора
- Знання колективу
- Знання справи, яку організовуєш
- Вміння мотивувати вихованця на практичну діяльність.
При організації роботи з гуртківцями необхідно
- Із повагою ставитися до їхнього прагнення стати дорослими, допомагати їм входити в світ, завойовувати його.
- Не зловживати бесідами, розмовами, повчаннями, організовувати живі конкретні справи, в яких є простір для руху. Діти мають підвищену активність, для них перебувати весь час у русі – норма.
- Підтримувати бажання дітей більше знати та вміти. Не брати всю роботу на себе, доручати відповідальні справи дітям. Не боятися помилок з їхнього боку. На помилках учаться. Ефективний тон – вимогливо - довірливий.
- Виховувати у своїх вихованців вольові якості, вміння доводити розпочату справу до кінця. Встановити порядок завершення роботи.
- Вносити в повсякденну роботу більше різноманітності та радості. Діти дуже вразливі, реагують на все яскраве, цікаве. Використовуйте почуття краси, формуйте відповідальність перед колективом.
- Бути гідним прикладом для наслідування. Розкривати свої кращі якості організатора, педагога, порадника.
- Активно залучати вихованців до різних видів діяльності. Діти докладають значних зусиль, щоб утвердитися та зарекомендувати себе в очах інших. Якщо їм не надати можливості для самоствердження звичайним шляхом (у навчанні, на заняттях), форми самоствердження спотворюються.
- Враховувати при плануванні роботи, що вихованці більше захоплюються близькими перспективами в часі, ніж далекими.
- Пам’ятати, що старшокласникам під силу більш значимі справи, ніж про це думають дорослі. Необхідно шукати та знаходити можливості застосування сил та здібностей для кожного.
- Допомагати у самовизначенні - дітям необхідно розібратися в собі. Якщо підліток дивиться на себе очима оточуючих, то старшокласниками намагаються оцінити свою особистість самостійно. Самооцінка не завжди буває об’єктивна. Тому допоможіть дітям звернути увагу на ті особисті риси, на які можливо обпертися в житті і в роботі.
|
Категорія: На допомогу керівникам гуртків | Додав: Dcdut
|
Переглядів: 462 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|